210 99 23 082

Αλλαγή Γλώσσας

English English

Χάρτης Πλοήγησης


BMW & R, ROVER με GM 5L40E Υπερθέρμανση

GM  5L40E
    BMW  &   RANGE ROVER
Υπερθέρμανση κιβωτίου
Κάψιμο (μελάνιασμα) του μετατροπέα ροπής ( Converter )
Ολικό κάψιμο των δίσκων

 

Η συνεχής υπερθέρμανση του λιπαντικού ATF του  κιβωτίου μετάδοσης καθώς και το κάψιμο των δίσκων , και του μετατροπέα ροπής μπορεί να προκληθεί από αστοχία της θερμοστατικής βαλβίδας μέσα στο ψυγείο λαδιού που εμποδίζει τελείως ή περιορίζει τη ροή ψυκτικού υγρού. Αυτός ο θερμοστάτης δεν επισκευάζετε ούτε αντικαθίσταται, οπότε πρέπει να τοποθετηθεί ένα νέο ψυγείο.

Η  αστοχία μπορεί να εμφανιστεί και σε καινούργιο ψυγείο. Συνιστάται η παρακολούθηση  της θερμοκρασίας μετά την τοποθέτηση με το διαγνωστικό επισταμένως , και για αρκετά χιλιόμετρα δοκιμής και περισότερο το πρωϊ  όταν είναι κρύο και σταδιακά αρχίζει να ζεστένετε  . Δηλαδή όταν η θερμική βαλβίδα είναι κρύα (κλειστή) και με την άνοδο της θερμοκρασίας πρέπει να ανοίξει.

1)  Είσοδος ζεστού λαδιού από το κιβώτιο
2)  Έξοδος ψυχρού λαδιού πρός το κιβώτιο
3)  Ψυγείο
4)  Είσοδος κρύου ψυκτικού υγρού
5)  Έξοδος θερμού ψυκτικού υγρού
.

 

 

 

 

 

 

 

Κωνσταντίνος Γεωρ. Αστέρος

 

Εάν έχετε κάποια ερώτηση τηλεφωνήστε
ή στείλτε μήνυμα με θέμα: "Ερώτηση"
στην ηλεκτρονική διεύθυνση: asteros@otenet.gr




Copyright © 2011 All rights reserved.
Web Design & Development by DrGraphics.